Torsdag




Igår efter jobbet var jag sjuukt trött så jag somnade på soffan ganska länge..  Elli ringde och frågade kring 9
om jag ville komma och simma så då åkte hon, jag och Madde till Sandö och simmade. 
Efteråt for vi till Ly's och åt gott och träffade två karar som flätade vårt hår (?).
Gick sen via mäccen och åt Mcflurry, mums alltså. Somnade direkt jag kom hem.


Idag var det jobb igen som gällde, sista riktiga dagen eftersom det är avslutning imorgon. Sen fixade sig 
detdär med andra jobbet så jag kommer vara lekledare på simskolan från onsdag, kuul. Mamma, pappa
och Tobias sku sen far ut ti villan på kvällen en stund så jag for med för att simma och sola lite.
När tobbe klippt klart for vi upp till land och jag har städat rummet och kollat tv. nu skall jag äta
något och sen sova. Imorgonn e de åminneee, yey.
 
Sommar 2014 | |
Upp