Senaste

bild 1- Här har jag legat nu dessa varma dagar.. såå skönt (mina ben är inte sådär bruna.. lade samma 
filter på alla bilder så därför haha)
bild 2- På söndagskvällen for jag, Elli & Madde på picnic till Sandö, sen gick vi till Ericas grill
och åt pommisar innan vi åkte hem igen
bild 1- Hemgjord mcflurry, så sjuukt god.
bild 2- Igår kväll for jag Elli & Madde till kronvik och simmade, fyy vad det var kallt där haha

Har inte orkat blogga på ett tag nu då det är så fint väder ute, ligger hellre där och steker .
Nu är det jobb i 3 dagar, sen skumdisco på fredagkväll och på lördagsnatten åker jag och Anna till 
Stockholm, yey. Idag blev min dag betydligt bättre när jag fick två jobberbjudanden, var dock tvungen att
tacka nej till ett i simskolan eftersom jag är i stockholm och sen har annat jobb...
Sommar 2014 | |
Upp